Проведення наради для обговорення актуальних питань у сфері декларування/реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб у місті Києві
Опубліковано 20 травня 2025 року о 16:05
фото


З метою забезпечення єдиного підходу надання у місті Києві послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб, Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 20.05.2025 проведено нараду з керівниками відділів з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб районних в місті Києві державних адміністрацій.
На нараді обговорено наступні питання:
-
зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»;
-
забезпечення належної роботи в інформаційно-комунікаційній системі «Реєстр територіальної громади міста Києва»;
-
у зв’язку з відновленням рейтингової оцінки діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій, опрацьовано порядок розрахунку показника «Частка відмов та зупинок у реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання фізичних осіб з причини надходження документів, передбачених законодавством, до відділів з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб районних в місті Києві державних адміністрацій не в повному обсязі» та інформацію, яку повинні надавати зазначені відділи.