Державна реєстрація смерті
Загальна інформація про державну реєстрацію смерті
Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров’я або судово-медичної установи, - не пізніше п’яти днів (частина друга статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»).
Інформаційна картка адміністративної полсуги з державної реєстрації смерті
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Департаменту з питань
реєстрації виконавчого органу
Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)
«01»липня 2024 року № 49-з
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
з державної реєстрації смерті
Управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження |
04050, м. Київ, вул. Студентська, 7. 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (юридична адреса).
Фронт-офіси: Центр надання адміністративних послуг Голосіївської РДА в м. Києві 03039, м. Київ, проспект Голосіївський,42
Центр надання адміністративних послуг Дарницької РДА в м. Києві 02068, м. Київ, вул. С. Олійника, 21
Центр надання адміністративних послуг Деснянської РДА в м. Києві 02225, м. Київ, проспект Червоної Калини, 29
Центр надання адміністративних послуг Дніпровської РДА в м. Києві 02160, м. Київ, вул. Харківське шосе, 18
Центр надання адміністративних послуг Оболонської РДА в м. Києві 04205, м. Київ, вул. Левка Лук’яненка, 16
Центр надання адміністративних послуг Подільської РДА в м. Києві 04071, м. Київ, вул. Костянтинівська, 9/6
Центр надання адміністративних послуг Святошинської РДА в м. Києві 03115 м. Київ, проспект Берестейський, 97
Центр надання адміністративних послуг Солом’янської РДА в м. Києві 03020 м. Київ, проспект Повітряних Сил, 41
Центр надання адміністративних послуг Шевченківської РДА в м. Києві 01054, м. Київ, бул. Тараса Шевченка, 26/4 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 09:00 до 18:00 Вівторок: з 09:00 до 18:00 Середа: з 09:00 до 18:00 Четвер: з 09:00 до 18:00 П’ятниця: з 09:00 до 16:45 Обідня перерва з 13:00 до 13:45 |
3 |
Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт |
Телефон: +380 (44) 486-02-29; +380 (44) 486-10-81 Електронна пошта: [email protected] Вебсайт: kyivcity.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064. |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб. |
8 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення подаються безпосередньо до уповноваженого працівника органу державної реєстрації актів цивільного стану: заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр); документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою; паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого; паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності). |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
У паперовій формі документи подаються заявником особисто. |
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану у день подання суб’єктом звернення безпосередньо до уповноваженого працівника органу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації. |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану. 3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, довідки про смерть для отримання допомоги на поховання. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті. |
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Результат надання адміністративної послуги отримується у фронт-офісі, до якого подано заяву. |
Начальник Управління державної
реєстрації актів цивільного стану Світлана РОМАШКО
Інформаційна картка адміністративної полсуги з державної реєстрації смерті