Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Kyiv City Registration Department

Положення про Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Опубліковано 19 липня 2024 року о 10:38


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

II СЕСІЯ IX СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

02.03.2023 № 6021/6062


Про затвердження Положення про Департамент з питань реєстрації 

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)


Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», частини третьої статті 11 Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 04 листопада 2021 року № 3135/3176, Київська міська рада:

ВИРІШИЛА:

Затвердити Положення про Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у новій редакції, що додається.

Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити державну реєстрацію Положення про Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в установленому порядку.

Виконавчому органу Київської міської ради привести свої акти у відповідність до цього рішення.

Це рішення набирає чинності з дня його прийняття.

Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань цифрової трансформації та адміністративних послуг, постійну комісію Київської міської ради з питань регламенту, депутатської етики та запобігання корупції та постійну комісію Київської міської ради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків.



Київській міський голова                                                                                Віталій КЛИЧКО





ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Київської міської ради

від 02.03.2023 № 6021/6062

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

(ідентифікаційний код 40452947)

(нова редакція)

Київ

2023


Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що утворений відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» за рішенням Київської міської ради від 14.04.2016 року № 319/319 «Про утворення Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».

Департамент підзвітний та підконтрольний Київській міській раді підпорядковується Київському міському голові, входить до структури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконує функції органу місцевого самоврядування та, у визначених законодавством України випадках, виконує функції державної виконавчої влади.

Під час виконання функцій державної виконавчої влади Департамент взаємодіє з Міністерством юстиції України.

Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови і розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.

Основними завданнями Департаменту є:

Виконання Конституції України і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київського міського голови.

4.2.Забезпечення реалізації державної політики у сферах: державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; декларування місця проживання та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб у місті Києві; державної реєстрації актів цивільного стану.

Департамент відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:

5.1.Організовує виконання Конституції України і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київського міського голови та здійснює контроль за їх реалізацією.

Здійснює в межах компетенції координацію діяльності інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб (крім випадків, передбачених абзацами другим - четвертим пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань») та фізичних осіб - підприємців.

У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень забезпечує:

Проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; права власності та права довірчої власності як спосіб забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва; речових прав на нерухоме майно, похідних від права власності; заборони відчуження та/або користування, арешту, іпотеки, податкової застави, предметом якої є нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва та інших обтяжень.

Ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

Формування та зберігання реєстраційних справ.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців забезпечує:

Прийом документів, поданих для державної реєстрації.

Державну реєстрацію юридичних осіб (крім випадків, передбачених абзацами другим, четвертим пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»), фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб - релігійних організацій.

Проведення інших реєстраційних дій.

Ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та надання відомостей з нього.

Формування та зберігання реєстраційних справ, сформованих у результаті державної реєстрації юридичних осіб (крім випадків, передбачених абзацами другим, четвертим пункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань») та фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб - релігійних організацій.

У сфері декларування місця проживання та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб у місті Києві:

Забезпечує формування та ведення інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва».

Здійснює реєстраційні дії щодо декларування місця проживання та реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб у місті Києві та внесення інформації за результатами їх вчинення до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва».

Здійснює передачу інформації про реєстраційну дію до відомчої інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб, з подальшим внесенням інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.

У сфері державної реєстрації актів цивільного стану:

Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.

Здійснює видачу свідоцтв про державну реєстрацію народження, шлюбу, смерті.

Вносить відомості до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Розглядає звернення фізичних, юридичних осіб, судових, правоохоронних та контролюючих органів України з питань, що належать до компетенції Департаменту, дає відповіді на них.

Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.

Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень.

Аналізує стан та тенденції економічного та соціального розвитку з питань, що належать до компетенції Департаменту та вживає заходів до усунення недоліків.

Бере участь у підготовці пропозицій до проєктів програм економічного і соціального розвитку м. Києва.

Вносить пропозиції щодо формування проєкту бюджету міста Києва.

Розробляє міські цільові програми у сферах, віднесених до компетенції Департаменту.

Бере участь в межах компетенції у розробленні та виконанні Стратегії розвитку міста Києва та планів заходів з її реалізації.

Бере участь у розробленні пропозицій до проєктів державних, галузевих і міських цільових програм.

Забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів.

Бере участь у підготовці заходів щодо розвитку міста Києва.

Розробляє/бере участь у розробленні в межах своїх повноважень проєктів рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), нормативних актів з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Бере участь у погодженні проєктів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами влади.

Бере участь у підготовці звітів Київського міського голови для їх розгляду на сесії Київської міської ради.

Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформаційні та аналітичні матеріали для подання Київському міському голові.

Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Департаменту, розробляє і подає на розгляд Київському міському голові пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до його компетенції.

Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і виявлення корупції.

Готує (бере участь у підготовці) проєкти угод, договорів, меморандумів, протоколів робочих груп у межах своїх повноважень.

Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.

Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Департамент.

Постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень.

Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, національного спротиву, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.

Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.

Забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

Здійснює державну політику у сфері охорони державної таємниці в межах своїх повноважень.

Бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів).

Забезпечує захист персональних даних у Департаменті.

Здійснює контроль та координацію діяльності підприємств територіальної громади міста Києва, підпорядкованих Департаменту.

Бере участь у розгляді питань, пов’язаних з виникненням надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру.

Надає практичну та методичну допомогу районним в місті Києві державним адміністраціям, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Здійснює інші передбачені законом повноваження, в тому числі повноваження суб’єкта державної реєстрації прав, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та іншими нормативно-правовими актами України, а також суб’єкта державної реєстрації, передбачених Законами України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».

Департамент для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, потрібні для виконання покладених на нього завдань.

Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою).

Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідних сферах.

Користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

Скликати та проводити в установленому порядку наради, семінари та конференції з питань, що належать до компетенції Департаменту.

За дорученням представляти інтереси Київського міського голови, Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, у підприємствах, установах, організаціях з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Здійснювати представництво (самопредставництво) інтересів Київського міського голови, Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту, їх посадових осіб у судах України на всіх стадіях судового процесу через посадових осіб юридичної служби Департаменту, які без окремого доручення беруть участь у справах з усіма правами, крім відмови від позову, визнання позову, укладення мирової угоди, що надані законодавством про адміністративне, господарське, цивільне судочинство, Кодексом України з процедур банкрутства, та на стадії примусового виконання рішень судів позивачу, відповідачу, третій особі, учаснику судового провадження, учаснику виконавчого провадження, стягувачу, боржнику, представнику.

Працівники Департаменту для виконання покладених на них завдань мають право доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Департамент в установленому законодавством порядку та в межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органами виконавчої влади, а також з підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання та передачі інформації, потрібної для належного виконання покладених на нього завдань і здійснення запланованих заходів.

Департамент очолює директор, якого призначає на посаду і звільняє з посади Київський міський голова відповідно до законодавства України.

Директор Департаменту:

Здійснює керівництво Департаментом, несе персональну відповідальність за організацію та результати роботи його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Департаменті.

Подає на затвердження в установленому порядку положення про Департамент.

Затверджує положення про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників Департаменту та розподіляє обов’язки між ними.

Планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту.

Звітує перед Київським міським головою про виконання покладених на Департамент завдань.

Звітує перед Київською міською радою в порядку, встановленому Регламентом Київської міської ради.

Може входити до складу Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробляє проєкти відповідних рішень.

Може брати участь у засіданнях Київської міської ради.

Діє від імені Департаменту без доручення, представляє в установленому порядку Департамент у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, районними в місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами і організаціями в Україні та за її межами, укладає від імені Департаменту угоди (договори), видає довіреності та надає доручення.

Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

Накази директора Департаменту, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення, підлягають державній реєстрації в установленому порядку.

Накази, які є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у встановленому порядку.

Подає на затвердження Київському міському голові проєкти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.

Розпоряджається коштами в межах затвердженого в установленому порядку кошторису Департаменту та несе персональну відповідальність за їх цільове використання.

10.15.Застосовує до працівників Департаменту заходи заохочення та накладає дисциплінарні стягнення.

10.16. Здійснює добір кадрів у Департаменті.

Організовує роботу з підвищення кваліфікації працівників Департаменту.

Забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

Відповідає за підготовку, своєчасне погодження та укладання контрактів з керівниками підприємств, установ, організацій територіальної громади міста Києва, підпорядкованих Департаменту. Здійснює аналіз виконання умов та показників укладених контрактів з керівниками цих підприємств, установ, організацій забезпечує своєчасне продовження та розірвання контрактів.

Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту.

10.21.Здійснює інші повноваження, визначені законом.

Директор Департаменту може мати заступників (першого заступника та заступників), які призначаються на посаду та звільняються з посади відповідно до законодавства України.

У Департаменті для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, може утворюватися колегія у складі директора Департаменту (голова колегії), його заступників (за посадою), інших працівників Департаменту.

До складу колегії можуть входити за їх згодою: депутати Київської міської ради, керівники інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших установ та громадських організацій.

Склад колегії затверджується наказом директора Департаменту.

Рішення колегії вводяться в дію наказами директора Департаменту.

Департамент утримується за рахунок коштів бюджету міста Києва.

Гранична чисельність Департаменту затверджується розпорядженням Київського міського голови.

Штатний розпис та кошторис Департаменту затверджується Київським міським головою після попередньої їх експертизи у Департаменті фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Структура Департаменту затверджується розпорядженням Київського міського голови.

Майно Департаменту є комунальною власністю територіальної громади міста Києва й закріплене за ним на праві оперативного управління.

Департамент має право виключно за згодою власника або уповноваженого ним органу: відчужувати закріплене за ним майно, надавати в оренду, передавати у заставу нерухоме майно, обладнання, інвентар та інші цінності, а також списувати з балансу основні засоби в установленому порядку.

Департамент здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності і надає фінансову, статистичну та іншу звітність у порядку, встановленому законодавством України.

Департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

Найменування Департаменту:

повне найменування українською мовою: Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

скорочене найменування українською мовою: Департамент з питань реєстрації міста Києва;

повне найменування англійською мовою: Department for Registration of the Executive Body of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration);

скорочене найменування англійською мовою: Kyiv City Department for Registration;

Департамент за організаційно-правовою формою є органом місцевого самоврядування.

Місцезнаходження Департаменту: вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044.

Припинення Департаменту здійснюється в установленому порядку рішенням Київської міської ради.




Київський міський голова                                            Віталій КЛИЧКО


Рішення Київської міської ради від 02.03.2023 № 6021/6062 "Про затвердження Положення про Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux