Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Kyiv City Registration Department

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Відкрити все

Предмет закупівлі: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (упорядкування реєстраційних справ) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79990000-0

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2024-06-12-012787-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

з метою забезпечення належного функціонування Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виникла необхідність закупити послугу з упорядкування та систематизації реєстраційних справ у кількості 37000 штук відповідно до Наказів Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» та від 18.11.2016 № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ». Реєстраційні справи надходять до Департаменту від акредитованих суб’єктів державної реєстрації та нотаріусів.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (укладених договорів) аналогічних послуг з урахуванням індексу інфляції.

Предмет закупівлі: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (упорядкування реєстраційних справ) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79990000-0

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2024-05-09-011716-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

з метою забезпечення належного функціонування Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виникла необхідність закупити послугу з упорядкування та систематизації реєстраційних справ у кількості 42800 штук відповідно до Наказів Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» та від 18.11.2016 № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ». Реєстраційні справи надходять до Департаменту від акредитованих суб’єктів державної реєстрації та нотаріусів.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (укладених договорів) аналогічних послуг з урахуванням індексу інфляції.

Предмет закупівлі: Швидкозшивачі та супутнє приладдя (папки картонні на зав’язках) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 22850000-3

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2024-02-15-012522-a    

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення безперебійної та ефективної роботи Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  щодо упорядкування реєстраційних справ та подальшого їх зберігання. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою забезпечення здійснення належної роботи щодо упорядкування реєстраційних справ та подальшого їх зберігання вирішено закупити папки картонні на зав’язках у кількості 37 120 шт. Якісні характеристики товару визначено відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ».

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2024 рік. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана ціна товару за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із ринкових цін та попередніх закупівель аналогічного товару.

Предмет закупівлі: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (надання комплексу технічних та технологічних послуг щодо забезпечення функціонування інформаційних технологій, баз даних та підтримки функціонуючих систем) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 72510000-3

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2023-12-28-010848-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення функціонування інформаційних технологій, баз даних та підтримки в належному стані функціонуючих систем Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. П. Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника.

Визначений комплекс послуг повинен забезпечити надійне та ефективне використання 86 ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців Департаменту, 6 серверів (1 фізичний, 5 віртуальних) та 60 одиниць периферійного обладнання, а також технічну та технологічну підтримку функціонування інформаційних технологій, баз даних та інформаційних систем.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством стандартам, нормам та вимогам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до планового кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2024 рік. Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана вартість послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни (зокрема, зростання мінімальної заробітної плати та інфляцію).

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90910000-9

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2023-12-15-017170-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення прибирання офісних приміщень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою належного функціонування Департаменту з питань реєстрації вирішено закупити послуги з прибирання офісних приміщень Департаменту, загальна площа яких становить 1583,40 кв. м.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством вимогам, стандартам та нормам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до планового кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2024 рік. Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана вартість послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни (зокрема, зростання мінімальної заробітної плати та інфляцію).

Предмет закупівлі: Охоронні послуги (послуги охорони) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2023-12-13-012038-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення охорони офісних приміщень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою належної охорони зазначених приміщень вирішено закупити послуги охорони в наступному обсязі:

- обслуговування системи охоронної сигналізації та термінове направлення групи реагування на об’єкти, які знаходяться за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6;

- забезпечення фізичної охорони приміщення, що використовується Замовником та знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А, силами одного денного посту охорони у складі одного охоронника. Режим охорони: у робочі дні з 08 годин 00 хв. до 20 годин 00 хв.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством вимогам, стандартам та нормам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до планового кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2024 рік. Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана вартість послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни (зокрема, зростання мінімальної заробітної плати та інфляцію).

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2023-06-08-012923-a          

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

з метою забезпечення належного функціонування Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вирішено закупити ноутбуки у кількості 5 штук. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) складено відповідно до потреб Замовника та погоджено з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснювалося шляхом проведення моніторингу цін на даний товар за допомогою пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації, що міститься в мережі інтернет, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.

Предмет закупівлі: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (упорядкування реєстраційних справ) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79990000-0

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2023-05-18-015933-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

з метою забезпечення належного функціонування Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виникла необхідність закупити послугу з упорядкування та систематизації реєстраційних справ у кількості 37500 штук відповідно до Наказів Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» та від 18.11.2016  № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ». Реєстраційні справи надходять до Департаменту з питань реєстрації від акредитованих суб’єктів державної реєстрації та нотаріусів.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення моніторингу цін за допомогою пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на аналогічні послуги, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель «Прозоро» із врахуванням вартості послуг попередніх закупівель.

Предмет закупівлі: Швидкозшивачі та супутнє приладдя (папки картонні на зав’язках) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 22850000-3

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2023-02-09-000276-a    

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення безперебійної та ефективної роботи Департаменту з питань реєстрації щодо упорядкування реєстраційних справ та подальшого їх зберігання. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою забезпечення здійснення належної роботи щодо упорядкування реєстраційних справ та подальшого їх зберігання вирішено закупити папки картонні на зав’язках у кількості
45 000 шт. Якісні характеристики товару визначено відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ».

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана ціна товару за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із ринкових цін.

Предмет закупівлі: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (надання комплексу технічних та технологічних послуг щодо забезпечення функціонування інформаційних технологій, баз даних та підтримки функціонуючих систем) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 72510000-3

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2022-12-30-008066-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення функціонування інформаційних технологій, баз даних та підтримки в належному стані функціонуючих систем Департаменту з питань реєстрації за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. П. Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника.

Визначений комплекс послуг повинен забезпечити надійне та ефективне використання 85 ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців Департаменту, 7 серверів (1 фізичний, 6 віртуальних) та 60 одиниць периферійного обладнання, а також технічну та технологічну підтримку функціонування інформаційних технологій, баз даних та інформаційних систем.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством стандартам, нормам та вимогам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана ціна послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із ринкових цін та попередніх закупівель аналогічних послуг.

Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень)

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90910000-9

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2022-12-20-023698-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення прибирання офісних приміщень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою належного функціонування Департаменту з питань реєстрації вирішено закупити послуги з прибирання у приміщеннях Департаменту, загальна площа яких становить 1583,40 кв. м.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством стандартам, нормам та вимогам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана ціна послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із ринкових цін та попередніх закупівель аналогічних послуг.


Охоронні послуги (послуги охорони)


Предмет закупівлі: Охоронні послуги (послуги охорони) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4

Процедура закупівлі: відкриті торги (з особливостями)

Номер закупівлі: UA-2022-12-19-023018-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення охорони офісних приміщень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою належної охорони зазначених приміщень вирішено закупити послуги охорони в наступному обсязі:

- обслуговування системи охоронної сигналізації та термінове направлення групи реагування на об’єкти, які знаходяться за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6;

- забезпечення фізичної охорони приміщення, що використовується Замовником та знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А, силами одного денного посту охорони у складі одного охоронника. Режим охорони: у робочі дні з 08 годин 00 хв. до 20 годин 00 хв.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством стандартам, нормам та вимогам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана ціна послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни (зокрема, зростання мінімальної заробітної плати та інфляцію).


Предмет закупівлі: Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (теплова енергія) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09320000-8

Процедура закупівлі: переговорна процедура

Номер закупівлі: UA-2022-02-17-016814-b

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою належного функціонування Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та забезпечення тепловою енергією приміщення.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі тарифу на теплову енергію, що діяв на момент переговорів.

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 90910000-9

Процедура закупівлі: відкриті торги

Номер закупівлі: UA-2021-12-15-009763-b    

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення прибирання офісних приміщень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою належного функціонування Департаменту з питань реєстрації вирішено закупити послуги з прибирання у приміщеннях Департаменту, загальна площа яких становить 1583,40 кв. м.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством стандартам, нормам та вимогам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана ціна послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із ринкових цін та попередніх закупівель аналогічних послуг

Предмет закупівлі: Охоронні послуги (послуги охорони) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4

Процедура закупівлі: відкриті торги

Номер закупівлі: UA-2021-12-08-006376-a    

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення охорони офісних приміщень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника. З метою належної охорони зазначених приміщень вирішено закупити послуги охорони в наступному обсязі:

- обслуговування системи охоронної сигналізації та термінове направлення групи реагування на об’єкти, які знаходяться за адресами: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А; м. Київ, вул. Павла Усенка, 6;

- забезпечення фізичної охорони приміщення, що використовується Замовником та знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Студентська, 5-7, літ. А, силами одного денного посту охорони у складі одного охоронника. Режим охорони: у робочі дні з 08 годин 00 хв. до 20 годин 00 хв.

Виконавець повинен надати послуги, якість яких повинна відповідати звичайному рівню якості та нормативам, що на практиці висуваються до подібного роду послуг, а також встановленим законодавством стандартам, нормам та вимогам.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

очікувана ціна послуг за предметом закупівлі обраховувалась виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни (зокрема, зростання мінімальної заробітної плати та інфляцію).

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп'ютери-моноблоки) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4

Процедура закупівлі: відкриті торги

Номер закупівлі: UA-2021-11-15-015695-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

закупівля здійснюється з метою забезпечення Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) сучасним комп'ютерним обладнанням для належного облаштування робочих місць працівників. Технічні вимоги складено відповідно до потреб Замовника та погоджено з Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення моніторингу цін за допомогою пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на товар, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.

Предмет закупівлі: Різні послуги пов’язані з діловою сферою (упорядкування реєстраційних справ), код ДК 021:2015:79990000-0

Процедура закупівлі: відкриті торги

Номер закупівлі: UA-2021-06-18-010236-c

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

з метою забезпечення належного функціонування Департаменту з питань реєстрації виникла необхідність закупити послугу з упорядкування та систематизації реєстраційних справ у кількості 70000 штук відповідно до Наказів Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» та від 18.11.2016 № 3267/5 «Про затвердження Порядку формування та зберігання реєстраційних справ». Реєстраційні справи надходять до Департаменту з питань реєстрації від акредитованих суб’єктів державної реєстрації та нотаріусів.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису Департаменту з питань реєстрації. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося виходячи із попередніх закупівель аналогічних послуг та враховуючи ринкові ціни.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux