Структура Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
10.04.2023 № 286
Про затвердження структури
Департаменту з питань реєстрації
виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішень Київської міської ради від 20 червня 2002 року № 28/28 «Про утворення виконавчого органу Київської міської ради та затвердження його структури і загальної чисельності», від 02 березня 2023 року № 6021/6062 «Про затвердження Положення про Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», розпорядження Київського міського голови від 18 січня 2018 року № 12 «Про затвердження граничної чисельності працівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», з метою впорядкування структури Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
- Затвердити структуру Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з, розподілом обов’язків.
Голова Віталій КЛИЧКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Київського, міського голови
від 10 квітня 2023 року № 286
Структура
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
1. Директор Департаменту
1.1. Юридичний сектор
1.2. Відділ інформаційного та аналітичного забезпечення
1.3. Сектор бухгалтерського обліку та звітності
1.4. Сектор управління персоналом
1.5. Головний спеціаліст - уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
1.6. Головний спеціаліст з внутрішнього аудиту
2. Заступник директора Департаменту
2.1. Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
2.1.1. Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
2.1.2. Відділ державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно та забезпечення реєстраційних процедур
2.1.3. Відділ формування та зберігання реєстраційних справ
2.1.4. Відділ забезпечення доступу до реєстраційних справ
2.2. Управління державної реєстрації актів цивільного стану
2.2.1 Відділ державної реєстрації актів цивільного стану правобережний
2.2.2. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану лівобережний
3. Заступник директора Департаменту - начальник управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій
3.1. Управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій
3.1.1. Відділ декларування і реєстрації місця проживання та контролю за веденням реєстру територіальної громади міста Києва
3.1.2. Відділ координації районних в місті Києві державних адміністрацій та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Директор Департаменту
з питань реєстрації Оксана ЄКАСЬОВА