Щодо виконання функцій з державної реєстрації актів цивільного стану Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)


Два роки тому 05.05.2023 Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпочато виконання функцій у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через 4 Центри надання адміністративних послуг Дарницької, Дніпровської, Оболонської та Святошинської районних державних адміністрацій міста Києва.
На сьогоднішній день послуги державної реєстрації актів цивільного стану можна отримати через 11 Центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій міста Києва.
Слід відмітити, що режим роботи працівників Департаменту, зокрема по понеділкам, дозволяє задовольняти попит киян та гостей столиці на отримання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у дні, коли відділи державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) не проводять прийом.
Послуги з державної реєстрації народження, шлюбу та смерті користуються популярністю у громадян, про що свідчить збільшення реєстрацій, від початку діяльності, в три рази. За два роки ефективної роботи послугами з державної реєстрації актів цивільного стану скористались білизько 20200 киян та гостей міста.
Щодня працівники Департаменту якісно виконують свою роботу, про що свідчить позитивна динаміка збільшення наданих послуг.
Дякуємо за довіру! Працюємо для Вас!