Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Kyiv City Registration Department

Безбар'єрна комунікація – навичка, яку необхідно тренувати

Опубліковано 11 червня 2024 року о 10:49
фото

Безбар'єрна комунікація – навичка, яку необхідно тренувати 

Часто ми ображаємо словом, не маючи такої мети. Одна із найпоширеніших помилок – казати «люди з вадами…», наприклад, «люди з вадами зору», «люди з вадами слуху» тощо.

Але слово «вади» має негативний відтінок. Наприклад, під вадами характеру ми маємо на увазі риси, які не найкраще характеризують людину і які нам некомфортні.

Коректним визначенням буде «людина з порушеннями…», зокрема, «людина з порушеннями зору», «людина з порушеннями слуху».

Слова «сліпий» або «глухий» не можуть бути альтернативою на позначення цих порушень, адже суперечать одному з ключових правил безбар'єрної комунікації – people-first language.

Дізнавайтеся більше у «Довіднику безбар'єрності» – гіді з толерантної взаємодії.



Джерело


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux